Aranıyor! Müslüman, ölü ve ya diri…


Ben bir müslümanım,
beni öldür ve adına İŞ KAZASI de,
beni hapse at ve adına GÜVENLİK NEDENLERİ de,
insanlarımı topluca sürgüne gönder ve adına YENİ ORTA DOĞU de,
kaynaklarımı çal, topraklarımı işğal et, yönetimimi değiştir ve adına
DEMOKRASİ de

http://nayzak.deviantart.com/gallery/#/d2yu4lf

Bu yazı Gözəl yazılar kateqoriyasında dərc edildi. Daimi bağlantını seçilmişlərinizə əlavə edin.

Aranıyor! Müslüman, ölü ve ya diri… üçün cavab

  1. Rashad dedi ki:

    Ben bir muslumanim
    sen topraklarini saldiridan korurken sana kahraman desinler, ben topraklarimi korurken adima TERORIST de,
    sen mini etek giyerken, soyunarken ozgurlugune elde et, ben turban giyerken adima – TOPLUMA ZARARLI , GERIKAFALI de
    sen sach sakal birak modern ol, kendine guvenen biri ol, ben sakal birakinca adma SAKINCALI, GERIKAFALI de
    cunki ben muslumanim

Bir cavab yazın

